Wednesday, March 4, 2009

kembali ke college...

bg readers n kengkawan sume... hari ni aku p r kolej nak ngok rezat semester lepas... alhamdulillah keputusan peperiksaan aku sgt memberangsangkan... aku hepi sgt ngan rezat aku tuh cume sedeyh ckit sebab ade 1 A-.... huhuhu, ape2 pown, alhamdulillah... rezeki aku pade kali ni takat tu jew, aku terima ngan redha....alhamdulillah...



hari ni aku nak cerita 2 things, sad n happy story...



first, nak citer yang sedeyh dlu r... ok2, skang ni aku dah x leh nak keje kat SMK Agama Kuala Lumpur dah, windu gler kat dak2 aku tuh ( junior2ku)... huhuhu, bukan sebab kene buang o tendang ea... hehehe...sebab skang ni aku dah kene terus smbg study kat kolej aku... dlu aku ngat dpt cuti until May, biler amek rezat jew, dean aku kater dah leh smbg terus... ape lagi, parents aku pown kater ok... so, skang ni aku dah ade kat kolej.... p/s: bg adik2 yang akak ajar, maaf kalo ade salah silap yer.... bulan 5 kalo de rezeki kiter jumpe lg k... heheheheh...



second, cter hepi... pas amek rezat jew... aku jumpe ngan dean civil engineering, dier kater aku blh terus masuk ke degree program mcm my brother... skang ni aku same kelas ngan abang aku... cume wiso ckit jew r... aku dah tertinggal 3 minggu dah nih... blh kew aku catch up blk ek mata pelajaran tuh...huhuhu, doakan aku ye kengkawan... doa dr korang sume amatku hargai.... terima kash bebyk.... n now, i'm not legenda college student, but i'm now University of East London student... hehehehe



ok r, x leh nak cter pepanjang... skang dah de kat kolej.... kene study lek lok... blh jadi org yang berjaya.... pada kengkawan sume, jgn mudah putus asa, kalo sebelum ni kiter gagal x semestinya kiter akan gagal selamanya, sume org blh buat yg terbaik untuk diri sendiri, biar sedeyh sekarang jangan sedeyh di kemudian hari k.... wassalam


gmbr yg memberi seribu pengertian disebaliknya...



~wardatussalam~

0 comments:

Post a Comment

 
BEAUTIFUL N INTELLIGENT. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.