Wednesday, April 15, 2009

ALHAMDULILLAH

salam sume, sori yer... lame tol x update blog nih... ye r... diriku ini sudah semakin bz... my final is around d corner... lg 4 minggu = 1 month only.... huhuhuh, doakan ea.... bg dak2 matrik lak... alhamdulillah korang dah bes pekse an? pasni korang nak masuk or sambung U ner lak? per2 pown, decide on wat u want... jgn sbb kan org kiter amek course yg kiter x minat... heheheh...just an advice....

hari ni aq ade test construction materials... bout pavement design... huhuhu, nasib bek aku faham per yg lecturer aku ajar dlm kelas... kalo x fhm, blh pening kepala waktu test td... dah r carry marks 15%, adoooiii.... huhuhuh, doakan yer kengkawan ak dpt keputusan yg cemerlang for this sem....

then td aq p kat HEA... bg yg x tau HEA aper, HEA tuh stands for Hal Ehwal Pelajar... aku amek keputusan or lbh btol sijil IELTS aku yg aku penah post kan dlm blog ni dlu.... alhamdulillah, rezat sgt memeberangsangkan.... skang ni leh ltk rezat SPM ketepi.... tunjuk rezat IELTS n my future degree certificate for searching job.... heheheh.... ni aku nak share kt readers sijil IELTS yang baru aku terima td pg...






nasihat yg aku nak sampaikan kali ni.... bg yg blom amek IELTS n nak amek or duduk for this exam.... first, kene ready for ur mental n physical.... pastikan korang dlm keadaan yg sihat waktu amek IELTS exam nih.... mental lak.... jgn tension2, sbb korang diberi mase just 2.5 hours only for complete all the question.... bg yg baru nak amek.... gud luck to u.... n pd saper yg dah lepas.... alhamdulillah, congrates di ucapkan.... k r, pasni ade one more kelas for today.... pe2 t aku akn post kan kemudian.... salam


~wardatussalam~

0 comments:

Post a Comment

 
BEAUTIFUL N INTELLIGENT. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.