Tuesday, February 17, 2009

HARI YANG INDAH

hye all, sori yer sbb blog ni dah kene tukar blk...
huhuhu, ade problem ckit ngan internet n blog sejak belakangan ini....
pe2 pown, nak kongsi cerita gembira dengan kengkawan sume...


pada hari sabtu lepas bersamaan 14 Februari 2009 adalah hari paling bahagia bagi diriku ini,
pada hari tu aku dapat pelbagai perkara2 indah yang berlaku dalam diri ini...
ok....first, pagi tu aku bgn awal pagi sbb family ajak p breakfast kat luar, pas breakfast lak... kami sume berjalan-jalan ngok project my dad.... hepi sgt!!! sbb aku pown amek course civil engineering kat kolej aku... dengan x sengaja aku dapat blaja something waktu ngok project ayah aku tuh... heheheh, besh sesgt....


ni salah 1 gmbr ygsempat ku amek di site ayahku



balik dr ngok site project tuh... my parents mintak tlg i n my bro hntr adik aku yang bongsu [salam] ke sekolah... dier skolah kat S.K St. John 1, kat Bukit Nanas.... hari sabtu lepas.... skolah2 kat KL kena wat skolah ganti... tu yg kena hntr adik aku g skolah... pas je hntr adik ku salam ke skolah, i wif my bro terus p skola my younger sister lak, amek dier dr asrama... adik pompuan aku lak tuh nama nyer [anum], dier skolah kat SMKAKL... rase hepi sgt sbb dpt tolong ringan kan beban parents aku... ye r, bler kiter dah besar n dah ade lesen nih... mase kiter lak nak tlg parents kiter...


pas sume dah selesai, kitorang terus blk umah... pas solat zohor ngatkan nak blaja sebab hari senin (16 Feb 09) ade last paper for my exam... tp, x blaja gak... pas solat jew my father baru blk... then dier ajak aku p carrefour sbb nak trade in handphone aku yg dah meragam... sampai je kat carrefour, aku ngat kan ayah aku izinkan aku bli handphone bese2 jer.... ngok2 dier belikan utk aku handphone NOKIA E66 n Sony Ericsson K220i.... tu salah satu benda yg paling hepi dlm hidup ku waktu tuh.... aku bersyukur sgt pada ALLAH sbb limpahkan rezeki kepada keluarga ku n bersyukur sgt sbb ayahku adalah seorang ayah yang sangat memahami....



ni gmbr cth NOKIA E66 yg baru aku terima

pas blk dr carrefour excited sgt sbb baru dpt HP baru, then aku pown terus mentelaah buku2 aku prepare for my exam luse tuh... mlm tu lak, i wif my siblings p ngok wayang lak... YA ALLAH besnyer.... aku ngok citer GENG Upin & Ipin... best gler cter tuh... bg yg blom tengok, aku syorkan pada sume.... ngok r cter tuh... best sesgt.... tu je r satu-satunyer cter melayu yg aku leh puji... heheheh...

cter geng yang besh!!!!

skang ni aku dah cuti.... oppsss... lupe nak g tau, aku nyer paper smlm ok jew... insya-ALLAH aku target nak dpt kan 4.00 flat... doakan kejayaan diriku ini yer kengkawan... n skang ni aku just duduk kat umah... n ngah edarkan flyers bisnes aku jer.... n skang ni aku ngah tungu tawaran keje.... doakan juga aku dpt tawaran keje aku tuh.... ok r... itu jer yang aku nak kongsi ngan kengkawan.... n pasni insya-ALLAH nak ltk article yg lbh besh.... bubbye....


~wardatussalam~

0 comments:

Post a Comment

 
BEAUTIFUL N INTELLIGENT. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.