Saturday, February 28, 2009

perjalanan ke kelantan n terengganu...

salam sume... waaa, lame btol sy tidak menulis di dalam blog ini kan... ye r, semakin hari, jadual semakin padat... tapi hari ni, alhamdulillah, akhirnya saya dpt mencari masa utk share pengalaman perjalanan saya ke kelantan n terengganu bersama pelajar tingkatan 4 SMK Agama Kuala Lumpur... saya tidak mahu share melalui penulisan, sy akan share kan gmbr sepanjang perjalanan saya ke sane... org kater, gmbr boleh membuatkan manusia berfikir 1001 perkara, maka dengan itu, lebih mudah saya share kan gmbr bersama sahabat semua...



20 Februari 2009:




gmbr awal pagi: bergmbr dlm kereta waktu nak menuju ke SMKAKL


kenangan pahit: bas SMKAKL rosak waktu dalam perjalanan nak ke Kelantan





apabila kami sudah bosan di dalam bas, mula lah merayau2 dr hujung ke hujung bas






muka hepi, ble dah nak sampai ke kem kijang, kelantan (tempat penginapan kami)





21 Februari 2009:



bergmbr lepas solat subuh, bersiap2 nak p sarapan




dalam kantin kem kijang, ngah tunggu makanan datang... lapor!!!




lawatan ke SMK Agama Latin, Kelantan





lawatan ke SMK Agama Wataniah, Kelantan



22 Februari 2009:



sebelum bergerak ke Terengganu, sempat pergi ke Pantai Cahaya Bulan ngok lautan yang indah

bila driver dah penat, masa utk saya lak tok bawak bas... hehehe

dalam bas nak ke Terengganu, sumenyer muke kepenatan...

dalam kawasan masjid kristal, Terengganu...

akhirnya, kami sampai ke SMKAKL semula tepat pukul 3.30 pagi... penat tp mmg best!!!

0 comments:

Post a Comment

 
BEAUTIFUL N INTELLIGENT. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.