Saturday, May 16, 2009

SELAMAT HARI GURU!!!!

salam sume, hari ni ak nk wish selamat hari guru pada semua guru2 yg pernah mengajar diriku ini [cikgu sekolah tadika kg.baru, sekolah tadika fatima, convent bukit nanas 2, sekolah menengah agama kuala lumpur, + guru2 tuition dr skool rendah hingga skool menengah).... walaupown aku sering kali gagal waktu skool dlu.... cikgu ttp sabar n tabah mengajar anak muridnya terutama skali aku.... huhuhu, biler dikenang kan blk... rase menyesal sgt sbb x pat nk jd pelajar cemerlang.... bg guru2 hepi ngan kejayaan anak murid mereka... maafkan saya cikgu...

tidak dilupakan guru2 yg mengajar aku memandu.... guru memandu AU3 IMKEDA keramat, n Akademi memandu nilai, Negeri sembilan... tanpa cikgu sy x leh nak bawak kete until now... heheheh

and now, thanx to all my lecturer from institut teknologi pertama nad mostly University of East London (L.E.G), without u.... until now i dun know what's civil engineering, quantity surveyour n architecture design do.... hehehe, thanx once again....

walaupown dlu aku gagal... aku x nk gagal utk selamanya.... dlu maybe aku terlalu byk bermain sehinggakan terlupa akan pelajaran ku, kini aku dah sdr.... siapa diriku, alhamdulillah aku dah berjaya takat waktu ini, insya-ALLAH aku akan belajar dengan lbh bersungguh2 utk hepi kan hati guru-guruku n mostly my parents.... without them b4 this, i don't know A,B,C or alif,ba,ta or 1,2,3 ...now... i cn be success girl.... insya-ALLAH.... ok that's all.... once again,

HAPPY TEACHER'S DAY....

3 comments:

Aimi Syahirah said...

thank you.
hehe :))

wardatussalam said...

u r welcome,
cikdoktorfalsafah...

belas_kasihan16 said...

hang blik smakl ke hri guru??
kte just msg je ckgu2..
tu pun xsume coz xde sume no..
sob3~

windu ar nk set up hri guru cam dolu2....

Post a Comment

 
BEAUTIFUL N INTELLIGENT. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.